Репозиторий Dspace

Теоретичні основи використання індивідуального підходу в роботі з дітьми дошкільного віку

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Козак, Надія Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-05-05T13:05:21Z
dc.date.available 2021-05-05T13:05:21Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Козак Н. В. Теоретичні основи використання індивідуального підходу в роботі з дітьми дошкільного віку: магістерська роб.: 012 Дoшкiльна oсвiта / Надія Володимирівна Козак. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5304
dc.description.abstract Індивідуальний підхід, як відомо, є важливим принципом педагогіки, згідно з яким у навчально-виховній роботі з колективом дітей досягається вплив на кожного, враховується множинність її різноманітність характеристик кожної конкретної дитини – статевих особливостей, темпераменту, характеру, здібностей тощо. Індивідуальний підхід є запорукою ефективності педагогічного процесу, базується на тому, що будь-який освітній вплив заломлюється крізь призму індивідуальних особливостей конкретної дитини. Отже, реалізувати індивідуальний підхід означає брати до уваги індивідуальну своєрідність, неповторність кожної окремої дитини як особистості. Це підхід дорослого до дитини та її особливої сутності. В педагогічній науці процес процес реалізації індивідуального підходу в роботі з дітьми дошкільного віку залишається недостатньо вивченим. Аналіз сучасної практики дошкільної освіти засвідчив, що принцип індивідуального підходу не завжди є пріоритетним у роботі більшості педагогів. Частково це пояснюється відсутністю умов його реалізації (велика наповнюваність груп, фронтальні форми роботи), частково – непідготовленістю вихователів. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні змісту, форм і методів використання індивідуального підходу в роботі з дітьми дошкільного віку (у визначенні дидактичних умов, що забезпечують індивідуалізований розвиток дітей дошкільного віку, побудова їх освітньої діяльності з максимальним урахуванням індивідуальних особливостей). uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Теоретичні основи використання індивідуального підходу в роботі з дітьми дошкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись