dc.description.abstract |
Виховання патріота – процес безперервний, що починається від народження людини й триває все життя. Відомо, що основні риси громадянина формуються з дитинства під впливом загальнонародних цінностей, у взаємодії особистості з суспільством, яке на кожному етапі репрезентують родина, заклад дошкільної освіти, школа та різноманітні колективи. Запорукою успішної виховної роботи в навчальному закладі є співпраця педагога з батьками, адже родина впливала і продовжує чинити значний вплив на процес розвитку особистостi дитини, а, отже, зробити батьків активними учасниками педагогічного процесу – це важливе й відповідальне завдання вихователя та навчального закладу загалом. Проблема вдосконалення спільної діяльності дошкільного закладу освіти і сім'ї є надзвичайно актуальною. Важливе завдання педагогічної науки полягає в тому, щоб дати наукові прогнози, узагальнити накопичений досвід, розробити рекомендації щодо ефективної організації роботи ЗДО та сім'ї у формуванні особистості дошкільників, зокрема i їх патріотичного виховання. Мета дослідження: обґрунтувати, розробити та апробувати на практиці методичні рекомендації щодо забезпечення умов ефективного партнерства сім'ї і закладу дошкільної освіти у справі патріотичного виховання дошкільників. |
uk_UA |