dc.description.abstract |
У дошкільний період закладаються основи фізичного, інтелектуального, духовного, творчого розвитку дитини, що засвідчує його визначальне місце у забезпеченні успіху в подальшій діяльності, передусім навчанні у початковій школі. У загальному розвитку дошкільника провідне місце посідає фізичний розвиток. Провідним засобом у розвитку моторної функції дотепер є фізична активність, організована за закономірностями теорії і методики фізичного виховання. Ефективність такої активності значною мірою залежить від урахування індивідуально-типологічних особливостей розвитку дитини. Вона зумовлена генетично, може бути діагностована, починаючи з трьох років. Вивченню різних аспектів, пов’язаних із особливостями вияву та зміни багатьох показників у представників із різною руховою асиметрією рук, присвячено велику кількість досліджень. Роль авторки, як співвиконавиці теми, полягала у визначенні умов використання занять фізичними вправами для досягнення високого позитивного результату в розвитку моторної функції дітей дошкільного віку. Мета дослідження –– підвищити дієвість занять фізичними вправами в розвитку моторної функції дітей дошкільного віку. |
uk_UA |