Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Назирова, Ксенія Варісіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-06T11:18:55Z | |
dc.date.available | 2021-05-06T11:18:55Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Назирова К. В. Організаційно-педагогічні умови використання фізичних вправ як засобу розвитку моторної функції дошкільників: магістерська роб.: 012 Дoшкiльна oсвiта / Ксенія Варісіївна Назирова. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 104 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5310 | |
dc.description.abstract | У дошкільний період закладаються основи фізичного, інтелектуального, духовного, творчого розвитку дитини, що засвідчує його визначальне місце у забезпеченні успіху в подальшій діяльності, передусім навчанні у початковій школі. У загальному розвитку дошкільника провідне місце посідає фізичний розвиток. Провідним засобом у розвитку моторної функції дотепер є фізична активність, організована за закономірностями теорії і методики фізичного виховання. Ефективність такої активності значною мірою залежить від урахування індивідуально-типологічних особливостей розвитку дитини. Вона зумовлена генетично, може бути діагностована, починаючи з трьох років. Вивченню різних аспектів, пов’язаних із особливостями вияву та зміни багатьох показників у представників із різною руховою асиметрією рук, присвячено велику кількість досліджень. Роль авторки, як співвиконавиці теми, полягала у визначенні умов використання занять фізичними вправами для досягнення високого позитивного результату в розвитку моторної функції дітей дошкільного віку. Мета дослідження –– підвищити дієвість занять фізичними вправами в розвитку моторної функції дітей дошкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Організаційно-педагогічні умови використання фізичних вправ як засобу розвитку моторної функції дошкільників | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |