Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Яковишин, Оксана Богданівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-06T11:59:47Z | |
dc.date.available | 2021-05-06T11:59:47Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Яковишин О. Б. Використання різних методик під час навчання дошкільників основних рухів: магістерська роб.: 012 Дoшкiльна oсвiта / Оксана Богданівна Яковишин. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 110 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5319 | |
dc.description.abstract | Дошкільний період посідає визначальне місце у забезпеченні успіху дитини в подальшому житті та діяльності, адже саме тут закладаються основи її фізичного, інтелектуального, духовного і творчого розвитку. Існує протиріччя між об’єктивною потребою модернізувати процес занять фізичними вправами дітей дошкільного віку в закладі дошкільної освіти та суб’єктивним недооцінюванням значення цього у розвитку моторної функції дітей, а завдяки цьому –– оволодінню ними основними рухами, передусім задля подальших успішних життя та діяльності у соціумі. Роль авторки, як співвиконавиці теми, полягала у визначенні ефективності різних методик навчання рухових дій в вирішенні різних завдань фізичного виховиння. Мета дослідження –– визначити найкращі шляхи поліпшення показників моторної фунцкії дітей. Об’єкт дослідження –– уміння в основних рухах дітей дошкільного віку. Предмет дослідження –– способи використання методики навчання рухових дій у формуванні умінь дітей здійснювати рухову діяльність. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Використання різних методик під час навчання дошкільників основних рухів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |