ElarK-PNU

Організаційно-методичні підходи щодо створення екологорозвивального середовища в дошкільному навчальному закладі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author В’яльцева, Галина Дмитрівна
dc.date.accessioned 2021-05-06T12:02:56Z
dc.date.available 2021-05-06T12:02:56Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation В’яльцева Г. Д. Організаційно-методичні підходи щодо створення екологорозвивального середовища в дошкільному навчальному закладі: магістерська роб.: 012 Дoшкiльна oсвiта / Галина Дмитрівна В’яльцева. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 119 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5320
dc.description.abstract У Концепції екологічної освіти України серед завдань дошкільного виховання визначено формування основ екологічної культури, морально-ціннісної орієнтації особистості. Відомо, що цінності є необхідною передумовою розуміння сутності природи, переосмислення власної поведінки в межах гуманістично спрямованих орієнтирів щодо природи. Дошкільний вік сприятливий для екологічного виховання, адже саме у цей період закладаються основи культури спілкування і поведінки дітей у природі. Особливої уваги потребують діти старшого дошкільного віку, оскільки у них починають формуватися основи наочно-дійового та наочно-образного типів мислення. Старші дошкільники здатні розуміти й усвідомлювати зв’язки навколишнього світу. Діти цього віку мають об’єктивні можливості для самостійного спілкування з природою. Саме тому актуальною стає проблема створення екологорозвивального середовища у закладі дошкільної освіти для організації систематичних спостережень у природі, отримання реальних вражень, праці у природі, здійснення ефективного екологічного виховання дітей дошкільного віку. Екологічне середовище може бути розвивальним за умови, якщо воно сприятиме становленню у дитини сприйняття довкілля, інтересу до нього; оволодінню елементарними уявленнями про повітря, воду, їх властивості, якості, стани, явища природи, рослини, тварин, людину, про зв’язок між станом довкілля та здоров’ям усього живого. Мета дослідження – науково обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити особистісно орієнтовану технологію виховання емоційно-ціннісного ставлення до природи у дітей старшого дошкільного віку в екологорозвивальному середовищі ЗДО. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Організаційно-методичні підходи щодо створення екологорозвивального середовища в дошкільному навчальному закладі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу