dc.description.abstract |
У сучасному світі проблеми навколишнього середовища набули першочергового значення. Важливим завданням стало вживання заходів по захисту навколишнього середовища від забруднення, руйнування, збереження всього розмаїття живих істот, заощадження генофонду планети. Екологічна освіта поступово стає найважливішим напрямком в роботі закладу дошкільної освіти. Одним із завдань екологічної освіти являється формування у дітей знань про живу природу. Вихідною ланкою виховання усвідомленого правильного ставлення дошкільнят до природи, є конкретні знання, що відображають провідні закономірності живої природи: різноманіття видів, їх пристосованість до середовища проживання, зміни росту та розвитку. Екологічні знання – це знання, які допомагають сформувати у дітей певне ставлення до природи, екологічно грамотне та безпечне поводження, активну позицію, пізнавальний досвід в цілому. Дошкільний вік – це період, коли дитина хоче і з задоволенням включається в працю дорослих. Тому саме цей вік є найбільш сприятливим для привчання дітей до праці і формування знань про рослини. Мета роботи: розробити технологію формування динамічних знань про ріст та розвиток живих істот у дітей дошкільного віку. |
uk_UA |