Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Удальцова, Наталія Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-06T12:25:55Z | |
dc.date.available | 2021-05-06T12:25:55Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Удальцова Н. В. Формування готовності майбутнього вихователя до розвитку творчого потенціалу дошкільника: магістерська роб.: 012 Дoшкiльна oсвiта / Наталія Василівна Удальцова. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 113 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5324 | |
dc.description.abstract | У контексті підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до професійної діяльності визначено педагогічні умови формування творчого потенціалу особистості вихователя в педагогічному вищому навчальному закладі (В. Лісовська), охарактеризовано особливості формування творчості у вихователів дошкільних навчальних закладів (Г. Тимофеєва), специфіку формування педагогічної творчості у студентів факультетів дошкільної педагогіки і психології в процесі методичної практики (Л. Павлова). Сучасні тенденції соціально-економічних трансформацій в Україні вимагають пошуку нових шляхів і ресурсів, суттєвих змін у підготовці майбутніх вихователів, запровадження форм навчання, які сприяли б їхньому саморозвитку, самовдосконаленню, формуванню навичок творчого розв’язання професійних завдань. Об’єкт дослідження: процес професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільного навчального закладу. Предмет дослідження: підготовка майбутнього вихователя до розвитку творчого потенціалу дошкільника. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та апробації педагогічних умов формування готовності майбутніх вихователів до розвитку творчого потенціалу дошкільника засобами авторської казки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування готовності майбутнього вихователя до розвитку творчого потенціалу дошкільника | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |