ElarK-PNU

Формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами інноваційних технологій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шерстянка, Валентина Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-05-06T12:29:52Z
dc.date.available 2021-05-06T12:29:52Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Шерстянка В. С. Формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами інноваційних технологій: магістерська роб.: 012 Дoшкiльна oсвiта / Валентина Сергіївна Шерстянка. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 104 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5325
dc.description.abstract Мовленнєва компетенція – це здатність дітей розв’язувати комунікативно-мовленнєві завдання завдяки добору адекватних комунікативній меті і проблемній ситуації змісту, способів комунікативної діяльності, вмінню будувати різні форми монологічних (розповідь, опис, міркування, пояснення) і діалогічних (ситуативна розмова, діалог-розпитування, бесіда) висловлю-вань, використовуючи при цьому засоби виразності мовлення. Мовленнєве спілкування дітей відбувається у процесі формування комунікативно-мовленнєвої діяльності. Змістовий бік її розвитку пов’язаний з формуванням когнітивно-комунікативної, орієнтувально-планувальної, організаційно-комунікативної, мовленнєвої, комунікативно-діяльнісної компетенцій. Мовленнєва компетенція означає готовність і спроможність особистості адекватно й доречно використовувати мову в конкретних ситуаціях буття (висловлювати власні думки, бажання, наміри, прохання тощо), застосовувати при цьому як мовні, так і позамовні (міміка, жести, рухи) та інтонаційні засоби виразності. Процес формування мовлення в дошкільному дитинстві відбувається на всіх рівнях – фонетичному, лексичному, граматичному, текстовому, оскільки дитина опановує всі одиниці мови: звук, слово, словоформи, словосполучення, речення і текст. Тож зауважимо, що результативність процесу мовленнєвого розвитку забезпечує міцний взаємозв’язок завдань виховання звукової культури мовлення, розвитку словника, формування граматично правильного мовлення та розвитку зв’язного діалогічного й монологічного мовлення. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати ефективні методи та прийоми формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами використання інноваційних технологій. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами інноваційних технологій uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу