Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шерстянка, Валентина Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-06T12:29:52Z | |
dc.date.available | 2021-05-06T12:29:52Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Шерстянка В. С. Формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами інноваційних технологій: магістерська роб.: 012 Дoшкiльна oсвiта / Валентина Сергіївна Шерстянка. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 104 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5325 | |
dc.description.abstract | Мовленнєва компетенція – це здатність дітей розв’язувати комунікативно-мовленнєві завдання завдяки добору адекватних комунікативній меті і проблемній ситуації змісту, способів комунікативної діяльності, вмінню будувати різні форми монологічних (розповідь, опис, міркування, пояснення) і діалогічних (ситуативна розмова, діалог-розпитування, бесіда) висловлю-вань, використовуючи при цьому засоби виразності мовлення. Мовленнєве спілкування дітей відбувається у процесі формування комунікативно-мовленнєвої діяльності. Змістовий бік її розвитку пов’язаний з формуванням когнітивно-комунікативної, орієнтувально-планувальної, організаційно-комунікативної, мовленнєвої, комунікативно-діяльнісної компетенцій. Мовленнєва компетенція означає готовність і спроможність особистості адекватно й доречно використовувати мову в конкретних ситуаціях буття (висловлювати власні думки, бажання, наміри, прохання тощо), застосовувати при цьому як мовні, так і позамовні (міміка, жести, рухи) та інтонаційні засоби виразності. Процес формування мовлення в дошкільному дитинстві відбувається на всіх рівнях – фонетичному, лексичному, граматичному, текстовому, оскільки дитина опановує всі одиниці мови: звук, слово, словоформи, словосполучення, речення і текст. Тож зауважимо, що результативність процесу мовленнєвого розвитку забезпечує міцний взаємозв’язок завдань виховання звукової культури мовлення, розвитку словника, формування граматично правильного мовлення та розвитку зв’язного діалогічного й монологічного мовлення. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати ефективні методи та прийоми формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами використання інноваційних технологій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами інноваційних технологій | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |