ElarK-PNU

Технології формування комунікативних компетентностей учнів початкової школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бабій, С. Е.
dc.date.accessioned 2021-05-07T08:35:45Z
dc.date.available 2021-05-07T08:35:45Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Бабій С. Е. Технології формування комунікативних компетентностей учнів початкової школи: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / С. Е. Бабій. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 96 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5330
dc.description.abstract Мовленнєва компетенція дітей визнана однією з провідних базових характеристик особистості, що формується в процесі її розвитку. Означений феномен включає в себе вміння адекватно й доречно практично послуговуватися мовленням у конкретних ситуаціях спілкування, використовуючи задля цього як мовні (інтонація), так і немовні (міміка, пантоміміка) засоби виразності мовлення. Мовленнєвий розвиток дитини зумовлений формуванням мовленнєвої, художньо-мовленнєвої, комунікативної компетенцій, що забезпечують її повноцінне спілкування в людському суспільстві. Дитина з добре розвиненим мовленням легко вступає в спілкування з оточуючими, може зрозуміло висловлювати свої думки, бажання, задавати питання, домовитися з однолітками про спільну діяльність. Інша ситуація складається з дітьми, які мають порушення мовлення. Невиразне мовлення дитини утруднює її взаємини з людьми і нерідко накладає відбиток на її характер. Набуття молодшими школярами комунікативної компетентності передбачає розвиток їх усного та писемного зв'язного мовлення. Писемна форма зв'язного мовлення відіграє визначну роль у процесі формування психіки дитини. Оволодіння нею, як стверджують психологи, суттєво впливає на розвиток інших форм мовлення. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити методику навчання усного і писемного мовлення молодших школярів з використанням інноваційних технологій у процесі всіх чотирьох видів мовленнєвої діяльності – аудіювання, говоріння, читання й письма. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Технології формування комунікативних компетентностей учнів початкової школи uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу