Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бабій, С. Е. | |
dc.date.accessioned | 2021-05-07T08:35:45Z | |
dc.date.available | 2021-05-07T08:35:45Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Бабій С. Е. Технології формування комунікативних компетентностей учнів початкової школи: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / С. Е. Бабій. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 96 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5330 | |
dc.description.abstract | Мовленнєва компетенція дітей визнана однією з провідних базових характеристик особистості, що формується в процесі її розвитку. Означений феномен включає в себе вміння адекватно й доречно практично послуговуватися мовленням у конкретних ситуаціях спілкування, використовуючи задля цього як мовні (інтонація), так і немовні (міміка, пантоміміка) засоби виразності мовлення. Мовленнєвий розвиток дитини зумовлений формуванням мовленнєвої, художньо-мовленнєвої, комунікативної компетенцій, що забезпечують її повноцінне спілкування в людському суспільстві. Дитина з добре розвиненим мовленням легко вступає в спілкування з оточуючими, може зрозуміло висловлювати свої думки, бажання, задавати питання, домовитися з однолітками про спільну діяльність. Інша ситуація складається з дітьми, які мають порушення мовлення. Невиразне мовлення дитини утруднює її взаємини з людьми і нерідко накладає відбиток на її характер. Набуття молодшими школярами комунікативної компетентності передбачає розвиток їх усного та писемного зв'язного мовлення. Писемна форма зв'язного мовлення відіграє визначну роль у процесі формування психіки дитини. Оволодіння нею, як стверджують психологи, суттєво впливає на розвиток інших форм мовлення. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити методику навчання усного і писемного мовлення молодших школярів з використанням інноваційних технологій у процесі всіх чотирьох видів мовленнєвої діяльності – аудіювання, говоріння, читання й письма. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Технології формування комунікативних компетентностей учнів початкової школи | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |