Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бєлова, Олена Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-07T08:40:46Z | |
dc.date.available | 2021-05-07T08:40:46Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Бєлова О. Ю. Технології розвитку пізнавальної активності учнів у процесі навчання математики та англійської мови: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Олена Юріївна Бєлова. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 107 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5332 | |
dc.description.abstract | Поняття педагогічної технології введено у вітчизняну педагогіку і набуло значного поширення. На відміну від зарубіжних джерел, де застосування педагогічної технології обмежені сферою навчання, у вітчизняній науці її дія поширюється і на виховну діяльність й означає, як правило, методи та прийоми навчальної і виховної роботи. Поширеним є розуміння педагогічної технології як систематичного і послідовного втілення на практиці попередньо спроектованого навчально-виховного процесу, думка, що педагогічна технологія – це наукове, відповідним чином структуроване, проектування (опис) педагогічного процесу шляхом аналізу, відбору, конструювання, і контролю усіх його керованих компонентів у їх взаємозв’язках із наступним відтворенням проекту в процес навчання. Саме у переведенні викладання на шлях попереднього проектування навчального процесу з наступним його відтворенням, а також у визначенні структури та змісту навчально-пізнавальної діяльності школярів вбачаємо глибинний зміст і суть педагогічної технології. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та практично розкрити переваги використання технологій розвитку пізнавальної активності інтегруванням математики з англійською мовою. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Технології розвитку пізнавальної активності учнів у процесі навчання математики та англійської мови | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |