ElarK-PNU

Психологічні особливості розвитку самооцінки молодшого школяра

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Богерчук, Сніжана Вадимівна
dc.date.accessioned 2021-05-07T08:43:16Z
dc.date.available 2021-05-07T08:43:16Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Богерчук С. В. Психологічні особливості розвитку самооцінки молодшого школяра: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Сніжана Вадимівна Богерчук. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 102 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5333
dc.description.abstract Проблема виникнення, формування та розвитку самооцінки є однією з центральних проблем становлення особистості дитини молодшого шкільного віку. Духовне, моральне та соціальне відродження українського суспільства передбачає зростання ролі самосвідомості особистості у регуляції суспільних відносин та особистісних стосунків у всіх сферах життя, що вимагає нових підходів до організації психолого-педагогічного забезпечення виховання дітей. Саме тому проблема становлення самосвідомості підростаючого покоління, зокрема, молодшого школяра, набувають сьогодні особливої значущості. Самооцінка є найважливішим особистісним новоутворенням молодшого шкільного віку і виконує регулятивну функцію в життєдіяльності особистості, зокрема, впливає на характер стосунків учня з оточуючими людьми, сферу його діяльності, стимулює моральний вибір в різноманітних життєвих ситуаціях, визначає всі відношення дитини з світом. Мета дослідження: на основі теоретичного аналізу та емпіричного вивчення психологічних особливостей самооцінки визначити психологічні умови та запропонувати засоби її цілеспрямованого формування на етапі молодшого шкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Психологічні особливості розвитку самооцінки молодшого школяра uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу