Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Богерчук, Сніжана Вадимівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-07T08:43:16Z | |
dc.date.available | 2021-05-07T08:43:16Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Богерчук С. В. Психологічні особливості розвитку самооцінки молодшого школяра: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Сніжана Вадимівна Богерчук. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 102 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5333 | |
dc.description.abstract | Проблема виникнення, формування та розвитку самооцінки є однією з центральних проблем становлення особистості дитини молодшого шкільного віку. Духовне, моральне та соціальне відродження українського суспільства передбачає зростання ролі самосвідомості особистості у регуляції суспільних відносин та особистісних стосунків у всіх сферах життя, що вимагає нових підходів до організації психолого-педагогічного забезпечення виховання дітей. Саме тому проблема становлення самосвідомості підростаючого покоління, зокрема, молодшого школяра, набувають сьогодні особливої значущості. Самооцінка є найважливішим особистісним новоутворенням молодшого шкільного віку і виконує регулятивну функцію в життєдіяльності особистості, зокрема, впливає на характер стосунків учня з оточуючими людьми, сферу його діяльності, стимулює моральний вибір в різноманітних життєвих ситуаціях, визначає всі відношення дитини з світом. Мета дослідження: на основі теоретичного аналізу та емпіричного вивчення психологічних особливостей самооцінки визначити психологічні умови та запропонувати засоби її цілеспрямованого формування на етапі молодшого шкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості розвитку самооцінки молодшого школяра | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |