Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Боднар, Галина Ярославівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-07T08:45:52Z | |
dc.date.available | 2021-05-07T08:45:52Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Боднар Г. Я. Технології вивчення малих фольклорних форм у початковій школі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Галина Ярославівна Боднар. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 89 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5334 | |
dc.description.abstract | Український фольклор висвітлює перед молодшими школярами найцікавіші і найважливіші аспекти життя народу, закладає на цій основі початки їх моральності і громадськості. Твори малих фольклорних жанрів показують дітям глибоку значущість об’єктивної реальності, яку народ спостерігав, узагальнював і передавав з покоління в покоління у приказках, прислів’ях, піснях, прикметах тощо. Лише в такому випадку дитина навчається не просто слухати і читати твір, а й зіставляти описане зі своїми діями, вчинками, думками, настроями. Саме в цьому полягає основне завдання навчання і виховання молодших школярів засобами українського фольклору, яке повинно посісти чільне місце в освітньому процесі початкової школи. Малі фольклорні форми мають велике значення не лише з погляду виховного впливу, а й у ракурсі формування дидактичних знань і вмінь. Це й джерело пізнання, і засіб, що поглиблює уявлення дітей про дійсність і на основі сильного емоційного впливу спрямовує молодших школярів на ефективне засвоєння мовленнєвих та мовних понять. Метою магістерської роботи є обґрунтування ефективності використання малих фольклорних форм під час уроків української мови та літературного читання у початкових класах. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Технології вивчення малих фольклорних форм у початковій школі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |