DSpace Repository

Технології вивчення малих фольклорних форм у початковій школі

Show simple item record

dc.contributor.author Боднар, Галина Ярославівна
dc.date.accessioned 2021-05-07T08:45:52Z
dc.date.available 2021-05-07T08:45:52Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Боднар Г. Я. Технології вивчення малих фольклорних форм у початковій школі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Галина Ярославівна Боднар. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 89 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5334
dc.description.abstract Український фольклор висвітлює перед молодшими школярами найцікавіші і найважливіші аспекти життя народу, закладає на цій основі початки їх моральності і громадськості. Твори малих фольклорних жанрів показують дітям глибоку значущість об’єктивної реальності, яку народ спостерігав, узагальнював і передавав з покоління в покоління у приказках, прислів’ях, піснях, прикметах тощо. Лише в такому випадку дитина навчається не просто слухати і читати твір, а й зіставляти описане зі своїми діями, вчинками, думками, настроями. Саме в цьому полягає основне завдання навчання і виховання молодших школярів засобами українського фольклору, яке повинно посісти чільне місце в освітньому процесі початкової школи. Малі фольклорні форми мають велике значення не лише з погляду виховного впливу, а й у ракурсі формування дидактичних знань і вмінь. Це й джерело пізнання, і засіб, що поглиблює уявлення дітей про дійсність і на основі сильного емоційного впливу спрямовує молодших школярів на ефективне засвоєння мовленнєвих та мовних понять. Метою магістерської роботи є обґрунтування ефективності використання малих фольклорних форм під час уроків української мови та літературного читання у початкових класах. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Технології вивчення малих фольклорних форм у початковій школі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account