dc.description.abstract |
Сьогоднi сучасна школа потребує такої органiзацiї своєї дiяльностi, яка забезпечила б розвиток iндивiдуальностi i творчостi кожного учня, впровадження iнновацiй навчальних програм, реалiзацiю принципу гуманного пiдходу до дiтей. Актуальнiсть гри в даний час пiдвищується i через перенасиченiсть сучасного школяра iнформацiєю. У всьому свiтi, i в Українi в тому числi, незмiрно розширюється предметно-iнформацiйне середовище. Телебачення, вiдео, радiо, комп'ютер, мережа Iнтернет останнiм часом виливають на учнiв величезний обсяг iнформацiї. Актуальним завданням школи стає розвиток самостiйної оцiнки та вiдбору одержуваної iнформацiї. Однiєю з форм навчання, що розвиває подiбнi вмiння, є дидактична гра, що сприяє практичному використанню знань, отриманих на уроцi i в позаурочний час. Систематичне використання iнновацiйних технологiй у виглядi iгор та iгрових моментiв на рiзних етапах вивчення рiзноманiтного за характером математичного матерiалу є ефективним засобом активiзацiї учбової дiяльностi школярiв, що позитивно впливає на пiдвищення якостi знань, умiнь та навичок розумової дiяльностi. Вiдсутнiсть достатньої кiлькостi наукових дослiджень з проблеми залучення iгрових педагогiчних технологiй до навчально-виховного процесу сучасної школи зумовила мету дослiдження – розкрити можливостi реалiзацiї iгрових педагогiчних технологiй у процесi вивчення величин та їх вимiрювання в початкових класах. |
uk_UA |