Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Демедюк, Лідія Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-07T08:59:07Z | |
dc.date.available | 2021-05-07T08:59:07Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Демедюк Л. В. Динаміка мотивації навчання у молодшому шкільному віці: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Лідія Василівна Демедюк. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 105 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5338 | |
dc.description.abstract | У сучасному українському суспільстві відбувається ряд важливих суспільно-політичних і соціокультурних перетворень. Навчальна мотивація відіграє важливу роль у становленні особистості, адже без неї неможлива ефективна навчальна діяльність, розвиток здатності і потреби до самовдосконалення та самоосвіти. Саме у молодшому шкільному віці закладається основа для подальшого учіння школяра і часто від бажання вчитися у початковій школі залежить і прагнення до саморозвитку і навчання протягом усього подальшого життя. Водночас, на тлі багатогранності вивчення проблеми мотивації навчальної діяльності, не до кінця з’ясованим залишається місце мотивів учіння серед інших психологічних і соціально-педагогічних детермінант, досі не виступала предметом спеціального дослідження динаміка розвитку різних категорій мотивів упродовж початкової ланки освіти та її вплив на навчальну успішність молодшого школяра. Об'єкт дослідження – мотиваційна сфера молодших школярів. Предмет дослідження – розвиток мотивації молодших школярів у навчальній діяльності. Гіпотеза дослідження. Припускається, що мотиви навчальної діяльності молодших школярів змінюються з віком і залежать від тих зрушень, які відбуваються у внутрішній структурі особистості, а також від зовнішніх обставин їх життєдіяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Динаміка мотивації навчання у молодшому шкільному віці | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |