Репозиторий Dspace

Технології формування пунктуаційних компетентностей учнів початкової школи

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Крушельницька, І. М.
dc.date.accessioned 2021-05-07T09:07:40Z
dc.date.available 2021-05-07T09:07:40Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Крушельницька І. М. Технології формування пунктуаційних компетентностей учнів початкової школи: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / І. М. Крушельницька. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 97 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5341
dc.description.abstract Оволодіння молодшими школярами українською мовою є важливою умовою й основним засобом їх мовно-мовленнєвого розвитку та інтелектуального зростання, що забезпечує готовність здобувати подальшу сучасну освіту. Важливою ознакою культури усного мовлення є його інтонаційне оформлення. Виразне в інтонаційному відношенні мовлення допомагає повніше висловити думку, привернути увагу слухача, викликати в нього інтерес. Уміння додержувати потрібної інтонації свідчить також про розуміння мовцем завдань свого мовлення в конкретній ситуації спілкування. Тому важливим напрямом роботи з розвитку усного мовлення у сучасній методиці є формування інтонаційних умінь школярів. Інтонація передає також стилістичну специфіку тексту. Якщо мовець уміє інтонаційно правильно оформляти власну думку, то це свідчить і про високий рівень стилістичної диференціації його мовлення. Виконуючи синтаксичну функцію, інтонація є засобом оформлення однорідних та відокремлених членів речення, звертань, вставних слів, фразеологізмів, ідіоматичних висловів. Її логічна функція полягає в конкретизації формально-граматичного рівня речення, а також у вираженні його завершеності чи незавершеності. У модальній функції інтонація є засобом передавання суб’єктивного ставлення мовця до предмета мовлення чи до співрозмовника. Мета роботи полягає в теоретичному обґрунтуванні й експериментальній розробці методики формування пунктуаційної грамотності в учнів початкових класів та перевірці її ефективності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Технології формування пунктуаційних компетентностей учнів початкової школи uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись