dc.description.abstract |
Важливу роль у модернізації освіти відіграють інформаційно- комунікаційні технології, застосовані в освітньому процесі. Поширення інноваційних технологій викликало ряд проблем, з якими стикаються вчителі початкової школи під час освітнього процесу. З огляду на це виникає потреба докладніше розглянути питання підвищення рівня знань вчителів початкової школи у сфері інформаційно- комунікаційних технологій у площині їх професійного самовдосконалення. Беззаперечно, запровадження інформаційних комунікативних технологій в освітню галузь спрямоване на покращення якості математичної освіти. Здобувши необхідні знання, уміння та навички, вчителі можуть застосовувати їх для удосконалення методів роботи засобами мультимедіа та мережі Інтернет на уроках математики в початковій школі. Найважливішими проблемами теорії і практики математичної освіти, як відомо, є зміст, принципи і методи навчання молодших школярів математики, визначення психолого-педагогічних та соціальних факторів, які впливають на засвоєння учнями знань, вмінь і навичок з цього навчального предмета. Виявлення та вивчення впливу вказаних факторів на ефективність вивчення молодшими школярами математики вимагає спеціальних досліджень. Мета дослідження полягає в розробці, теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці технології використання комп’ютерних програм на уроках математики в початковій школі. |
uk_UA |