dc.description.abstract |
Основна мета вивчення української мови – формування грамотної особистості, яка уміє і знає шляхи, способи добору мовних засобів відповідно до ситуації спілкування. Водночас на уроках української мови потрібно зреалізовувати й виховну мету, тобто плекати національно свідомого, духовно багатого громадянина, який би пишався своєї етнічною приналежністю, знав традиції, звичаї рідного народу, з пошаною ставився до його (та й своїх) мовних скарбів. Безперечно, володіти мовою необхідно як в усній, так і в писемній формах. Визначником, показником якості знання особливостей писемної мови є правописні уміння й навички, з-поміж яких орфографічні викликають найбільше труднощів у молодших школярів. Зауважимо, що значне місце серед завдань початкового етапу навчання займає проблема – як закласти основи грамотного письма молодших школярів під час вивчення української мови. Як записано в Програмі середньої загальноосвітньої школи для 1–4 класів, початковий курс української мови повинен: забезпечувати практичне засвоєння учнями найголовніших орфоепічних, орфографічних та пунктуаційних правил української літературної мови; збагачувати словниковий запас й удосконалювати граматичний лад усного і писемного мовлення школярів; удосконалювати в учнів каліграфічні навички, прищеплювати їм культуру оформлення письмових робіт; відпрацьовувати загальнонавчальні уміння й навички, передбачені програмами (користуватися підручником, словниками, довідковою літературою). Мета роботи полягає в тому, щоб теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити методику формування орфографічної грамотності в учнів початкової школи засобами інноваційних технологій. |
uk_UA |