Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Мельничук, Катерина Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-11T07:15:34Z | |
dc.date.available | 2021-05-11T07:15:34Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Мельничук К. В. Технології використання комп’ютерних програм у процесі вивчення математики в початковій школі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Катерина Вікторівна Мельничук. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 105 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5344 | |
dc.description.abstract | Основна мета вивчення української мови – формування грамотної особистості, яка уміє і знає шляхи, способи добору мовних засобів відповідно до ситуації спілкування. Водночас на уроках української мови потрібно зреалізовувати й виховну мету, тобто плекати національно свідомого, духовно багатого громадянина, який би пишався своєї етнічною приналежністю, знав традиції, звичаї рідного народу, з пошаною ставився до його (та й своїх) мовних скарбів. Безперечно, володіти мовою необхідно як в усній, так і в писемній формах. Визначником, показником якості знання особливостей писемної мови є правописні уміння й навички, з-поміж яких орфографічні викликають найбільше труднощів у молодших школярів. Зауважимо, що значне місце серед завдань початкового етапу навчання займає проблема – як закласти основи грамотного письма молодших школярів під час вивчення української мови. Як записано в Програмі середньої загальноосвітньої школи для 1–4 класів, початковий курс української мови повинен: забезпечувати практичне засвоєння учнями найголовніших орфоепічних, орфографічних та пунктуаційних правил української літературної мови; збагачувати словниковий запас й удосконалювати граматичний лад усного і писемного мовлення школярів; удосконалювати в учнів каліграфічні навички, прищеплювати їм культуру оформлення письмових робіт; відпрацьовувати загальнонавчальні уміння й навички, передбачені програмами (користуватися підручником, словниками, довідковою літературою). Мета роботи полягає в тому, щоб теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити методику формування орфографічної грамотності в учнів початкової школи засобами інноваційних технологій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Технології використання комп’ютерних програм у процесі вивчення математики в початковій школі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |