Репозиторий Dspace

Технології використання комп’ютерних програм у процесі вивчення математики в початковій школі

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Мельничук, Катерина Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-05-11T07:15:34Z
dc.date.available 2021-05-11T07:15:34Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Мельничук К. В. Технології використання комп’ютерних програм у процесі вивчення математики в початковій школі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Катерина Вікторівна Мельничук. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 105 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5344
dc.description.abstract Основна мета вивчення української мови – формування грамотної особистості, яка уміє і знає шляхи, способи добору мовних засобів відповідно до ситуації спілкування. Водночас на уроках української мови потрібно зреалізовувати й виховну мету, тобто плекати національно свідомого, духовно багатого громадянина, який би пишався своєї етнічною приналежністю, знав традиції, звичаї рідного народу, з пошаною ставився до його (та й своїх) мовних скарбів. Безперечно, володіти мовою необхідно як в усній, так і в писемній формах. Визначником, показником якості знання особливостей писемної мови є правописні уміння й навички, з-поміж яких орфографічні викликають найбільше труднощів у молодших школярів. Зауважимо, що значне місце серед завдань початкового етапу навчання займає проблема – як закласти основи грамотного письма молодших школярів під час вивчення української мови. Як записано в Програмі середньої загальноосвітньої школи для 1–4 класів, початковий курс української мови повинен: забезпечувати практичне засвоєння учнями найголовніших орфоепічних, орфографічних та пунктуаційних правил української літературної мови; збагачувати словниковий запас й удосконалювати граматичний лад усного і писемного мовлення школярів; удосконалювати в учнів каліграфічні навички, прищеплювати їм культуру оформлення письмових робіт; відпрацьовувати загальнонавчальні уміння й навички, передбачені програмами (користуватися підручником, словниками, довідковою літературою). Мета роботи полягає в тому, щоб теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити методику формування орфографічної грамотності в учнів початкової школи засобами інноваційних технологій. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Технології використання комп’ютерних програм у процесі вивчення математики в початковій школі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись