dc.description.abstract |
Сьогодні перед усім нашим суспільством надзвичайно гостро постає проблема необхідності виховання національно свідомих громадян, які були б справжніми патріотами, відданими Україні і готовими до безкорисливої і натхненної праці на благо нашого народу. Стрижнем системи виховання в Новій українській школі виступає саме національна ідея, яка відіграє роль консолідуючого фактора в становленні молодого покоління, формування у нього активної громадянської позиції, відповідально0сті за народ і за всю нашу країну. Серед ключових компетентностей Нової української школи відзначається також обізнаність та самовираження у сфері культури, яка передачає не лише здатність дитини розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва, а й глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших. Вирішувати ці складні завдання патріотичного виховання школярів має система освіти загалом і початкова освіта зокрема, адже саме у молодшому шкільному віці закладаються підвалини патріотичних почуттів людини, любові до свого народу, глибокого розуміння громадянського обов’язку, готовності відстоювати державні інтереси Батьківщини, закладаються основи поваги до культури, традицій, звичаїв рідного народу, прагнення зберігати і примножувати національні здобутки нашої держави. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні, розробці та доведенні ефективності методики патріотичного виховання учнів початкових класів засобами українського музично-поетичного фольклору. |
uk_UA |