Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Римар, Валерія Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-11T08:33:44Z | |
dc.date.available | 2021-05-11T08:33:44Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Римар В. Ю. Технології формування діалогічного уміння учнів початкових класів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Валерія Юріївна Римар. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 93 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5349 | |
dc.description.abstract | З розвитком мовлення тісно й органічно пов’язане насамперед питання інтелектуального розвитку особистості. Не випадково практично всі видатні психологи і педагоги приділяли велику увагу інтелектуальному розвитку дитини засобами мови. З огляду на соціальну і педагогічну значущість рідної мови для становлення і розвитку кожної особистості цьому предметові в системі шкільного навчання і виховання відведено об’єктивно особливу роль. Адже, набуті в початкових класах особистісні якості, зокрема, пов’язані з мовленням, не тільки забезпечують основу подальшого навчання, виховання і розвитку підлітків та молоді, а й значною мірою зумовлюють практичну, громадську та професійну діяльність дорослої людини. Готовність суб’єкта використовувати мову в своїй діяльності називають мовленнєвою здібністю. Мета дослідження полягає у виділенні наукових основ формування діалогічних умінь і навичок та систематизації ефективних методів і прийомів навчання діалогічного мовлення молодших школярів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Технології формування діалогічного уміння учнів початкових класів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |