Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Романчук, Ольга Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-11T08:37:23Z | |
dc.date.available | 2021-05-11T08:37:23Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Романчук О. В. Технології формування геометричних уявлень молодших школярів на уроках математики та трудового навчання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ольга Вікторівна Романчук. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 81 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5350 | |
dc.description.abstract | Вивчення геометричного матеріалу в 1–4 класах має пропедевтичний характер. Основною метою навчання молодших школярів елементів геометрії є підготовка їх до вивчення систематичного курсу в 7 – 11 класах, формування здатності використовувати набуті знання і вміння під час вивчення інших предметів та для вирішення життєвих задач. Актуальність дослідження зумовлена тим, що сучасна система освіти має не лише давати дітям знання, а й сприяти розвитку творчого мислення та інтелектуальних здібностей. Одне з основних завдань вчителя – навчити дітей міркувати, грамотно обґрунтовувати та доводити свою точку зору, самостійно приймати рішення, не боятися задач з багатьма варіантами розв’язку. Об’єкт – процес навчання математики у початкових класах. Предмет – формування геометричних уявлень учнів початкових класів. Мета даного дослідження – дослідити процес інтеграції математики та трудового навчання під час формування геометричних уявлень молодших школярів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Технології формування геометричних уявлень молодших школярів на уроках математики та трудового навчання | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |