dc.description.abstract |
Розвиток та удосконалення мовлення школярів потребує щоденної роботи над оволодінням основними мовними нормами. Зокрема, засвоюючи нові слова, учні вчаться правильно їх вимовляти, наголошувати, пояснювати значення. Удосконалюючи звуковимову, яка є складовою частиною мовленнєвого розвитку, мовної культури, учні опановують орфоепічні та акцентуаційні норми. Уміння дібрати словоформи, утворювати нові слова, вдало їх поєднувати з іншими словоформами – невід’ємна складова граматичної норми. Найбільш поширеними в мовленні дітей є дієслівні форми, що означають рух, роботу, різні процеси й дії. Саме тому ці слова найбільш близькі й зрозумілі дітям. Вивчення дієслова значною мірою сприяє розширенню й конкретизації словника молодших школярів, надає висловлюванням точності та змістовності. Об’єкт дослідження – процес вивчення дієслова в початкових класах. Предмет дослідження – технології вивчення дієслова як засобу формування комунікативних навичок молодших школярів. Мета дипломної роботи – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити технології функціонально-комунікативної спрямованості вивчення дієслова в початкових класах. |
uk_UA |