Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Чайковська, Крістіна Русланівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-11T09:11:15Z | |
dc.date.available | 2021-05-11T09:11:15Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Чайковська К. Р. Функціонально-комунікативні технології в процесі вивчення дієслова в початковій школі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Крістіна Русланівна Чайковська. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 110 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5357 | |
dc.description.abstract | Розвиток та удосконалення мовлення школярів потребує щоденної роботи над оволодінням основними мовними нормами. Зокрема, засвоюючи нові слова, учні вчаться правильно їх вимовляти, наголошувати, пояснювати значення. Удосконалюючи звуковимову, яка є складовою частиною мовленнєвого розвитку, мовної культури, учні опановують орфоепічні та акцентуаційні норми. Уміння дібрати словоформи, утворювати нові слова, вдало їх поєднувати з іншими словоформами – невід’ємна складова граматичної норми. Найбільш поширеними в мовленні дітей є дієслівні форми, що означають рух, роботу, різні процеси й дії. Саме тому ці слова найбільш близькі й зрозумілі дітям. Вивчення дієслова значною мірою сприяє розширенню й конкретизації словника молодших школярів, надає висловлюванням точності та змістовності. Об’єкт дослідження – процес вивчення дієслова в початкових класах. Предмет дослідження – технології вивчення дієслова як засобу формування комунікативних навичок молодших школярів. Мета дипломної роботи – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити технології функціонально-комунікативної спрямованості вивчення дієслова в початкових класах. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Функціонально-комунікативні технології в процесі вивчення дієслова в початковій школі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |