ElarK-PNU

Технології розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках української мови

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чухась, Вероніка Ігорівна
dc.date.accessioned 2021-05-11T09:13:23Z
dc.date.available 2021-05-11T09:13:23Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Чухась В. І. Технології розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках української мови: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Вероніка Ігорівна Чухась. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5358
dc.description.abstract Уміння працювати з інформацією впродовж життя: здобувати її, переробляти, застосовувати для індивідуального розвитку і самовдосконалення, передавати, і в результаті – уміння спілкуватися – повинно стати невід’ємною рисою життя людей ХХІ століття. Актуальність дослідження зумовлена радикальними змінами в сучасному освітньому середовищі, що акцентують увагу на необхідності виховання самостійної та творчої особистості. Критичне мислення є спільним вмінням для десяти ключових компетентностей Нової української школи, яке здатне забезпечити успішну самореалізацію учня. Об’єктом дослідження є процес навчання української мови в початковій школі, а його предметом – застосування технологій розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках української мови. Мета роботи – схарактеризувати методи та прийоми технологій розвитку критичного мислення, які доцільно використовувати на уроках української мови в початковій школі, та змоделювати систему вправ, спрямованих на розвиток критичного мислення молодших школярів під час засвоєння мовного матеріалу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Технології розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках української мови uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу