ElarK-PNU

Наступність розвитку зв’язного мовлення молодших школярів у мовленнєво-ігровій діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевченко, Катерина Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-05-11T09:14:39Z
dc.date.available 2021-05-11T09:14:39Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Шевченко К. М. Наступність розвитку зв’язного мовлення молодших школярів у мовленнєво-ігровій діяльності: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Катерина Миколаївна Шевченко. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5359
dc.description.abstract Мова є одним з найважливіших предметів у системі навчально-виховного процесу. Її особливе місце серед інших предметів визначається тим, що саме від знань, умінь, навичок з мови залежать успіхи школярів в оволодінні знаннями з усіх інших предметів, зростання їх загального культурного рівня. Місце і роль ігрової технології в навчальному процесі, сполучення елементів гри та навчання багато в чому залежать від розуміння вчителем функцій педагогічних ігор. Гра – це школа професійного та сімейного життя, школа людських відносин. Але від звичайної школи вона відрізняється тим, що людина, навчаючись у ході гри, і не підозрює про те, що чомусь учиться. У звичайній школі неважко вказати джерело знань. Це вчитель – особа навчальна. Процес навчання може вестися у формі монологу (учитель пояснює, учень слухає) і у формі діалогу (або учень ставить запитання вчителеві, якщо він чогось не зрозумів й у стані своє розуміння зафіксувати, або вчитель опитує учнів з метою контролю). У грі немає джерела знань, що пізнається легко, немає учнів. Процес навчання розвивається мовою дій, учаться й учать усі учасники гри в результаті активних контактів один з одним. Ігрове навчання ненав’язливе. Гра здебільшого добровільна й бажана. Мета роботи – описати методику створення ігрових ситуацій на уроках рідної мови в початкових класах, описати мовні ігри та їх роль у формуванні та розвитку мовлення молодших школярів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Наступність розвитку зв’язного мовлення молодших школярів у мовленнєво-ігровій діяльності uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу