ElarK-PNU

Технології формування пізнавальних інтересів молодших школярів на бінарних уроках мистецтва та англійської мови

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Білійчук, Ярослава Юріївна
dc.date.accessioned 2021-05-11T12:50:44Z
dc.date.available 2021-05-11T12:50:44Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Білійчук Я. Ю. Технології формування пізнавальних інтересів молодших школярів на бінарних уроках мистецтва та англійської мови: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ярослава Юріївна Білійчук. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 107 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5361
dc.description.abstract В центрі уваги сучасної системи початкової освіти знаходиться особистісно-орієнтоване навчання, яке покликане не лише надавати учням необхідний обсяг предметних знань, умінь і навичок, але й розвивати їх індивідуальність, удосконалювати особистісні якості, формувати здатність до постійного пошуку нової інформації, прагнення до самоосвіти і самоудосконалення. Ефективним засобом активізації пізнавальних інтересів молодших школярів є проведення нестандартних уроків, які своєю новизною, відходом від усталених стереотипів і догм сприяють утворенню у них відчуттів захопленості новою діяльністю, насолоди від здобуття нової інформації, непримусовості навчальної роботи, що посилює їх пізнавальні інтереси як в царині окремого предмета, так і в навчанні загалом. Значний потенціал для формування пізнавальних інтересів учнів початкової школи мають бінарні уроки англійської мови та мистецтва. Це пояснюється тим, що знання іноземної мови у поєднанні з компетентністю у сфері мистецтва та культури виступають невід’ємними і дуже важливими характеристиками сучасної людини. Крім цього, навчальні матеріали, які вивчаються на цих шкільних уроках, містять дуже багато споріднених тем, можуть бути органічно поєднаними одні з одними і виступати унікальною і своєрідною раціонально-емоційною платформою, на основі якої можна вибудувати ефективну траєкторію розвитку пізнавальних інтересів дітей. Мета дослідження полягає в науковому обґрунтуванні, розробці та доведенні ефективності технологій формування пізнавальних інтересів молодших школярів на бінарних уроках мистецтва та англійської мови. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Технології формування пізнавальних інтересів молодших школярів на бінарних уроках мистецтва та англійської мови uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу