Репозиторий Dspace

Естетичне виховання молодших школярів засобами музичної казки

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бурак, Анастасія Олексіївна
dc.date.accessioned 2021-05-11T12:54:05Z
dc.date.available 2021-05-11T12:54:05Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Бурак А. О. Естетичне виховання молодших школярів засобами музичної казки: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Анастасія Олексіївна Бурак. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 100 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5362
dc.description.abstract На сучасному етапі розбудови національної системи шкільної освіти значна увага приділяється питанням естетичного виховання дітей. У цьому контексті суттєвого значення набувають проблеми становлення гармонійної і цілісної особистості, якій притаманні високі духовні цінності та естетичні ідеали. У музичній казці виховний потенціал посилюється завдяки включенню у її структуру потужних ресурсів музичного мистецтва, які також удосконалюють естетичну сферу дитини, збагачують її новими відчуттями й смислами, які несе музика, образотворе мистецтво, хореографія, збуджують і активізують емоційну сферу, розвивають творче мислення, формують інтерес до мистецької діяльності, до естетичного саморозвитку і самоудосконалення у сфері прекрасного. Проведений аналіз науково-методичної літератури свідчить, що нині накопичений значний досвід використання потужного потенціалу казки в навчально-виховному процесі сучасної школи. Водночас, сьогодні ще недостатньо використовуються значні естетико-виховні можливості саме музичних казок. Так, досі чітко не окреслено оптимальні шляхи запровадження музичної казки у навчальну і виховну роботу з молодшими школярами, не систематизовано методичний інструментарій естетичного виховання школярів за допомогою музичної казки, потребують подальшого вирішення питання оновлення методичних підходів до керівництва художньо-творчою діяльністю молодших школярів у царині музичної казки, визначення відповідних педагогічних умов, які забезпечать її ефективність. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці ефективності методики естетичного виховання молодших школярів засобами музичної казки. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Естетичне виховання молодших школярів засобами музичної казки uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись