dc.description.abstract |
Процес формування комунікативної компетентності молодших школярів є визначальним у мовленнєвому розвитку учнів, формуванні в них досвіду міжособистісного спілкування, комунікації з джерелом інформації. Під час навчання відбувається інтенсивний розвиток усіх характеристик навички читання вголос і мовчки при провідній ролі смислового читання; учні опановують прийоми виразного читання, уміння будувати власні висловлювання за змістом прочитаного (прослуханого), виявляють готовність уважно слухати й розуміти співрозмовника, беруть участь у діалозі. Означені завдання уроків літературного читання вирішуються через зв’язне мовлення, що забезпечує повноцінне розуміння, відтворення художньо-пізнавального тексту, розвиток емоційної й чуттєвої сфери учнів, образного мовлення, уміння висловлювати елементарні оцінні судження щодо прочитаного, викладати думки логічно, послідовно, з дотриманням літературних норм, а, отже, формує культуру усного й писемного мовлення молодших школярів. Мета роботи – схарактеризувати особливості розвитку зв’язного мовлення засобами інноваційних технологій навчання на уроках літературного читання в 2 класі. |
uk_UA |