Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Гельмич, Наталія Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-11T13:08:58Z | |
dc.date.available | 2021-05-11T13:08:58Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Гельмич Н. І. Технології розвитку зв’язного мовлення учнів початкових класів на уроках літературного читання в 2 класі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Наталія Іванівна Гельмич. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 100 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5365 | |
dc.description.abstract | Процес формування комунікативної компетентності молодших школярів є визначальним у мовленнєвому розвитку учнів, формуванні в них досвіду міжособистісного спілкування, комунікації з джерелом інформації. Під час навчання відбувається інтенсивний розвиток усіх характеристик навички читання вголос і мовчки при провідній ролі смислового читання; учні опановують прийоми виразного читання, уміння будувати власні висловлювання за змістом прочитаного (прослуханого), виявляють готовність уважно слухати й розуміти співрозмовника, беруть участь у діалозі. Означені завдання уроків літературного читання вирішуються через зв’язне мовлення, що забезпечує повноцінне розуміння, відтворення художньо-пізнавального тексту, розвиток емоційної й чуттєвої сфери учнів, образного мовлення, уміння висловлювати елементарні оцінні судження щодо прочитаного, викладати думки логічно, послідовно, з дотриманням літературних норм, а, отже, формує культуру усного й писемного мовлення молодших школярів. Мета роботи – схарактеризувати особливості розвитку зв’язного мовлення засобами інноваційних технологій навчання на уроках літературного читання в 2 класі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Технології розвитку зв’язного мовлення учнів початкових класів на уроках літературного читання в 2 класі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |