Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Георгіу, Х. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-05-11T13:12:25Z | |
dc.date.available | 2021-05-11T13:12:25Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Георгіу Х. В. Технології формування граматично правильного мовлення учнів початкової школи на уроках літературного читання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Х. В. Георгіу. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 92 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5366 | |
dc.description.abstract | Мова - найбільший скарб, який є у кожного народу. Таким скарбом для нас, українців, є наша рідна українська мова. Берегти, плекати мову треба змалку, бо добре відомо: чим багатший словниковий запас людини, чим кращий її мовленнєвий розвиток, тим легший висловлювати власні думки і розуміти інших людей. Однак мовленнєвий розвиток - це не тільки багатий лексикон, а й правильна звуковимова, граматична правильність мовлення. Адже, маючи неабиякий мовленнєвий запас, людина мусить навчитися правильно вимовляти голосні і приголосні звуки рідної мови, будувати словосполучення і речення відповідно до норм, за законами мови. Мовленнєвий розвиток учня дуже важлива умова його успішного навчання. Чим більше дитина читає, переказує, слухає, тим краще розвивається її пам’ять, а, отже, тим легше їй засвоювати знання з усіх навчальних дисциплін, які вивчаються в початкових класах. Забезпечити мовленнєвий розвиток молодших школярів - це означає навчити їх грамотно висловлюватись в усній і писемній формах мовлення, дотримуючись фонетичних, орфоепічних, граматичних (морфологічних і синтаксичних), орфографічних, стилістичних норм української літературної мови. Щоб розвинути та удосконалити мовлення школярів потрібна щоденна робота над оволодінням основними мовними нормами. Тут на першому місці, безперечно, збагачення словникового запасу. Засвоюючи нові слова, учні вчаться правильно їх вимовляти, наголошувати, пояснювати значення. Мета дипломної роботи полягає у тому, щоб розробити систему завдань, спрямовану на формування граматично правильного мовлення другокласників. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Технології формування граматично правильного мовлення учнів початкової школи на уроках літературного читання | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |