Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Горяча, Тетяна Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-11T13:14:56Z | |
dc.date.available | 2021-05-11T13:14:56Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Горяча Т. М. Формування комунікативних компетентностей молодших школярів засобами інтерактивних технологій: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Тетяна Миколаївна Горяча. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 102 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5367 | |
dc.description.abstract | Сьогодні в освіті відчутний пріоритет загальнолюдських цінностей. Згідно з особистісно-діяльнісним підходом до організації навчального процесу в центрі знаходиться той, хто вчиться. Формування особистості і її становлення відбувається в процесі навчання, коли дотримуються певних умов: створення позитивного настрою для навчання; відчуття рівного серед рівних; забезпечення позитивної атмосфери в колективі для досягнення спільних цілей; усвідомлення особистістю цінностей колективних умовиводів; можливість вільно висловити свою думку і вислухати свого товариша; вчитель не є засобом „похвали й покарання”, а другом, порадником. Мета дослідження – з’ясувати суть і значення теоретичних та методологічних основ використання інтерактивних технологій у навчальному процесі, виявити дидактичні можливості інтерактивних технологій у методиці викладання української мови в початкових класах та експериментально перевірити запропоновану методику. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування комунікативних компетентностей молодших школярів засобами інтерактивних технологій | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |