ElarK-PNU

Становлення початкової освіти в Україні (1917 – 1930 рр.)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Демчук, Христина Богданівна
dc.date.accessioned 2021-05-11T13:28:20Z
dc.date.available 2021-05-11T13:28:20Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Демчук Х. Б. Становлення початкової освіти в Україні (1917 – 1930 рр.): магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Христина Богданівна Демчук. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 88 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5369
dc.description.abstract У роки інтенсивного реформування системи освіти в Україні надзвичайно важливу роль відіграють пошуки шляхів становлення та розвитку її фундаменту – початкової освіти. Усвідомлення особливостей становлення та розвитку початкової освіти в минулому є не тільки важливим, але й необхідним для вирішення сьогоденних завдань. Актуальним є вивчення тих періодів вітчизняної історії, які відзначалися інтенсивним творенням національної культури суспільства і освіти як її важливої складової. Мета дослідження – враховуючи нинішню актуальність розглянутої теми становлення національної школи, а також недостатню вивченість її українською історико-педагогічною наукою, за мету поставлено переглянути питання становлення початкової освіти в Україні (1917-1930 рр.) з урахуванням її специфіки та суспільно-економічних і соціально-педагогічних особливостей кожного етапу, окресленого історичного періоду. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Становлення початкової освіти в Україні (1917 – 1930 рр.) uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу