dc.description.abstract |
Успішність психологічної адаптації обумовлюється психологічною готовністю дитини до систематичного подолання труднощів, які є невід’ємною складовою освітнього процесу в школі. Психологічна адаптація дитини до школи обумовлюється багатьма факторами, як-от: умовами виховання дитини в родині, методами організації навчально-виховної роботи вчителя, особливостями психічного розвитку дитини, сформованістю необхідних умінь і навичок, емоційно-вольовим станом тощо. Слід відзначити, що явище психологічної адаптації, незважаючи на широке коло дослідження на рівні психологічних, фізіологічних, біологічних його механізмів залишається недостатньо розробленим (З. І. Барбашова, Ф.Б. Березін, М.В. Антропова та ін.), як у плані змісту, так і профілактичних умов її корекції. Недостатньо вивченим залишається і питання розробки та організації психологічного супроводу психологічної адаптації молодшого школяра до навчання в школі. Об’єкт дослідження — процес адаптації першокласників до навчання в школі. Предмет дослідження — психологічний супровід шкільної адаптації першокласників. Мета дослідження: полягає у теоретичному обґрунтуванні та розробці технології психологічного супроводу шкільної адаптації учнів початкової школи до навчання та її апробації. |
uk_UA |