DSpace Repository

Психологічний супровід шкільної адаптації першокласників

Show simple item record

dc.contributor.author Дзіняк, Анастасія Віорелівна
dc.date.accessioned 2021-05-12T11:43:52Z
dc.date.available 2021-05-12T11:43:52Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Дзіняк А. В. Психологічний супровід шкільної адаптації першокласників: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Анастасія Віорелівна Дзіняк. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5370
dc.description.abstract Успішність психологічної адаптації обумовлюється психологічною готовністю дитини до систематичного подолання труднощів, які є невід’ємною складовою освітнього процесу в школі. Психологічна адаптація дитини до школи обумовлюється багатьма факторами, як-от: умовами виховання дитини в родині, методами організації навчально-виховної роботи вчителя, особливостями психічного розвитку дитини, сформованістю необхідних умінь і навичок, емоційно-вольовим станом тощо. Слід відзначити, що явище психологічної адаптації, незважаючи на широке коло дослідження на рівні психологічних, фізіологічних, біологічних його механізмів залишається недостатньо розробленим (З. І. Барбашова, Ф.Б. Березін, М.В. Антропова та ін.), як у плані змісту, так і профілактичних умов її корекції. Недостатньо вивченим залишається і питання розробки та організації психологічного супроводу психологічної адаптації молодшого школяра до навчання в школі. Об’єкт дослідження — процес адаптації першокласників до навчання в школі. Предмет дослідження — психологічний супровід шкільної адаптації першокласників. Мета дослідження: полягає у теоретичному обґрунтуванні та розробці технології психологічного супроводу шкільної адаптації учнів початкової школи до навчання та її апробації. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Психологічний супровід шкільної адаптації першокласників uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account