Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Іващук, Тарас Анатолійович | |
dc.date.accessioned | 2021-05-12T11:50:43Z | |
dc.date.available | 2021-05-12T11:50:43Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Іващук Т. А. Психологічні аспекти формування професійної майстерності вчителя початкової школи: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Тарас Анатолійович Іващук. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 111 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5372 | |
dc.description.abstract | Доля України сьогодні істотно залежить від того, яким буде Вчитель – ключова фігура XXI століття – століття освіти. У цих умовах забезпечення якості й ефективності професійної педагогічної освіти є одним з пріоритетів держави й суспільства, що в свою чергу зумовлює значні вимоги до рівня професійної підготовки майбутнього педагога як носія гуманістичних педагогічних цінностей, сутнісних характеристик нової освітньої парадигми, високих зразків професійно-педагогічної культури. Об’єкт дослідження — процес професійного розвитку педагога. Предмет дослідження — психологічний аспекти формування професійної майстерності вчителя початкових класів. Мета дослідження полягає у вивченні психологічних особливостей формування професійної майстерності педагогів, виявленні можливостей управління процесом становлення професійної майстерності вчителя початкових класів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Психологічні аспекти формування професійної майстерності вчителя початкової школи | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |