ElarK-PNU

Психологічні аспекти формування професійної майстерності вчителя початкової школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іващук, Тарас Анатолійович
dc.date.accessioned 2021-05-12T11:50:43Z
dc.date.available 2021-05-12T11:50:43Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Іващук Т. А. Психологічні аспекти формування професійної майстерності вчителя початкової школи: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Тарас Анатолійович Іващук. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 111 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5372
dc.description.abstract Доля України сьогодні істотно залежить від того, яким буде Вчитель – ключова фігура XXI століття – століття освіти. У цих умовах забезпечення якості й ефективності професійної педагогічної освіти є одним з пріоритетів держави й суспільства, що в свою чергу зумовлює значні вимоги до рівня професійної підготовки майбутнього педагога як носія гуманістичних педагогічних цінностей, сутнісних характеристик нової освітньої парадигми, високих зразків професійно-педагогічної культури. Об’єкт дослідження — процес професійного розвитку педагога. Предмет дослідження — психологічний аспекти формування професійної майстерності вчителя початкових класів. Мета дослідження полягає у вивченні психологічних особливостей формування професійної майстерності педагогів, виявленні можливостей управління процесом становлення професійної майстерності вчителя початкових класів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Психологічні аспекти формування професійної майстерності вчителя початкової школи uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу