Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кучер, В. І. | |
dc.date.accessioned | 2021-05-12T12:05:39Z | |
dc.date.available | 2021-05-12T12:05:39Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Кучер В. І. Технологія використання міжпредметних зв’язків у початкових класах для розвитку мовленнєвої діяльності: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / В. І. Кучер. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 97 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5375 | |
dc.description.abstract | Проблема інтеграції навчального матеріалу як засобу формування комунікативної компетентності учнів молодших класів в початковій школі важлива і сучасна як для теорії, так і для практики. У кожному навчальному предметі є свій набір конкретних способів діяльності, передбачених в одних випадках програмами, в інших, – завданнями в підручнику. Але за цими конкретними способами діяльності криються вміння узагальненого характеру – міжпредметні, предметноузагальнені, які, в свою чергу, підрозділяються на практичні та інтелектуальні. До числа міжпредметних умінь відносяться аналіз, синтез, абстрагування, узагальнення, класифікація, виділення суттєвого. Збагачення мовлення школярів лексичними та граматичними засобами проводиться систематично й цілеспрямовано на кожному уроці під час засвоєння всіх розділів шкільної програми. Здійснюється така робота не лише з метою сформувати точне, виразне мовлення, але головним чином виховати в школярів потребу вибирати найбільш доцільні для кожного конкретного випадку мовні засоби, бо різні умови й цілі спілкування вимагають різноманітних засобів мовленнєвого вираження. Актуальність теми дослідження зумовлена не тільки суто педагогічною, а й соціальною потребою в удосконаленні навчання української мови в школі з метою формування в учнів мовленнєвих умінь і навичок, достатніх для сучасних суспільних потреб. Для ефективного формування мовленнєвих умінь і навичок школярів необхідним є належне знання української мови, зокрема її виражальних засобів. Мета дослідження – аналіз інтеграції навчального матеріалу як засобу формування комунікативної компетентності учнів молодших класів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Технологія використання міжпредметних зв’язків у початкових класах для розвитку мовленнєвої діяльності | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |