DSpace Repository

Технології збагачення словникового запасу молодших школярів у процесі вивчення морфології

Show simple item record

dc.contributor.author Парасинчук, Т. В.
dc.date.accessioned 2021-05-12T12:35:10Z
dc.date.available 2021-05-12T12:35:10Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Парасинчук Т. В. Технології збагачення словникового запасу молодших школярів у процесі вивчення морфології: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Т. В. Парасинчук. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5382
dc.description.abstract Однією з ключових компетентностей Нової української школи є спілкування державною мовою, яке передбачає: вміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання, письмо, застосування мультимедійних засобів); здатність реагувати мовними засобами на соціальні та культурні явища; усвідомлення ролі ефективного спілкування. Серед інноваційних технологій навчання значної популярності набувають інтерактивні технології, в основі яких – взаємодія, навчання у співпраці, та технології розвитку критичного мислення, яке є спільним вмінням для всіх ключових компетентностей Нової української школи та здатне забезпечити успішну самореалізацію учня. Хоча ці педагогічні технології успішно впроваджуються у практику початкової школи, проте деякі аспекти їх використання потребують подальших досліджень. Це стосується особливостей їх застосування в процесі вивчення лексичного матеріалу, умов вибору, функціонування, організації процесу навчання на уроках української мови з їх використанням. Значний навчальний потенціал і недостатня розробка вказаних аспектів під час вивчення української мови учнями молодшого шкільного віку, відсутність цілісної концепції збагачення словникового запасу учнів у процесі вивчення морфології в початкових класах із використанням новітніх технологій навчання зумовили актуальність теми дослідження. Мета роботи – схарактеризувати особливості збагачення словникового запасу учнів початкових класів в процесі вивчення частин мови засобами інтерактивних технологій та технологій розвитку критичного мислення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Технології збагачення словникового запасу молодших школярів у процесі вивчення морфології uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account