Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Вайпан, Яна Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-12T12:47:00Z | |
dc.date.available | 2021-05-12T12:47:00Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Вайпан Я. В. Технології формування мовленнєвої культури учнів початкової школи на уроках літературного читання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Яна Василівна Вайпан. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 103 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5384 | |
dc.description.abstract | У початковій ланці освіти формування мовленнєвої культури школярів досліджувалося за такими напрямами: становлення й розвиток орфоепічних норм мовлення молодших школярів (М. Мікітін), прийоми вироблення в учнів навичок україномовного етикету (Р. Миронюк), формування орфографічних норм української мови в молодших школярів (Р. Черновол-Ткаченко). Проблема культури спілкування учнів початкової школи, виховання їх як особистостей не може бути розв’язана без урахування норм літературної мови, мовленнєвого етикету, що відіграють значну роль в оцінюванні ситуацій з вербальною та невербальною комунікацією. Рівень виховання, культури учня виявляється в манері говорити, умінні висловлювати думку, уважно слухати співрозмовника, володіти силою голосу та інтонацією, у багатстві мовленнєвого етикету. Саме тому вже в початковій школі необхідно навчати учнів спілкуватися, дотримуючись етикетних норм (вербальних і невербальних), що формувалися впродовж століть багатьма поколіннями українців. Мета дослідження –розробити й експериментально перевірити методику формування мовленнєвої культури учнів початкових класів у процесі літературного читання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Технології формування мовленнєвої культури учнів початкової школи на уроках літературного читання | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |