dc.description.abstract |
Рівень мовленнєвої компетентності особистості залежить від знань щодо особливостей усного мовлення, ознак і будови тексту, стилів і типів мовлення, опанування умінь орієнтуватися в ситуації спілкування, володіти інтонацією, використовувати позамовні засоби, уважно слухати співрозмовника, повно й ґрунтовно викладати думку, аналізувати й редагувати мовлення. Проблема ефективної організації мовленнєвої діяльності, спрямованої на оволодіння усним мовленням, постає сьогодні ще з більшою гостротою і у зв’язку з подальшою розробкою її теоретичних основ у комунікативній лінгвістиці, теорії тексту, функціональній стилістиці, психології, психолінгвістиці й лінгводидактиці, підвищенням вимог до результатів освітнього процесу з української мови. Об’єкт дослідження – процес навчання читання молодших школярів. Предмет дослідження – система формування умінь і навичок усного мовлення учнів початкових класів. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити систему формування умінь і навичок усного мовлення молодших школярів у процесі навчання читанню. |
uk_UA |