Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Сагайдак, Іванна Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-12T12:52:26Z | |
dc.date.available | 2021-05-12T12:52:26Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Сагайдак І. М. Технології розвитку усного мовлення молодших школярів на уроках літературного читання у 3 класі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Іванна Михайлівна Сагайдак. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 95 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5385 | |
dc.description.abstract | Рівень мовленнєвої компетентності особистості залежить від знань щодо особливостей усного мовлення, ознак і будови тексту, стилів і типів мовлення, опанування умінь орієнтуватися в ситуації спілкування, володіти інтонацією, використовувати позамовні засоби, уважно слухати співрозмовника, повно й ґрунтовно викладати думку, аналізувати й редагувати мовлення. Проблема ефективної організації мовленнєвої діяльності, спрямованої на оволодіння усним мовленням, постає сьогодні ще з більшою гостротою і у зв’язку з подальшою розробкою її теоретичних основ у комунікативній лінгвістиці, теорії тексту, функціональній стилістиці, психології, психолінгвістиці й лінгводидактиці, підвищенням вимог до результатів освітнього процесу з української мови. Об’єкт дослідження – процес навчання читання молодших школярів. Предмет дослідження – система формування умінь і навичок усного мовлення учнів початкових класів. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити систему формування умінь і навичок усного мовлення молодших школярів у процесі навчання читанню. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Технології розвитку усного мовлення молодших школярів на уроках літературного читання у 3 класі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |