ElarK-PNU

Індивідуально-типологічні особливості пізнавальних процесів у молодшому шкільному віці та їх врахування в навчальному процесі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сумарюк, Світлана Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-05-12T13:10:20Z
dc.date.available 2021-05-12T13:10:20Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Сумарюк С. М. Індивідуально-типологічні особливості пізнавальних процесів у молодшому шкільному віці та їх врахування в навчальному процесі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Світлана Михайлівна Сумарюк. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 144 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5388
dc.description.abstract Перед сучасним українським суспільством надзвичайно актуально постає проблема створення оптимальних умов для розвитку пізнавальної активності підростаючої людини – якості, без якої неможливе розкриття індивідуальності та повноцінний розвиток особистості. Провідна роль у вирішенні зазначеної проблеми належить національній системі освіти. Період молодшого шкільного віку, що характеризується стрімким становленням інтелектуальних, почуттєвих та вольових якостей, є вирішальним для розвитку пізнавальної сфери учня. Об'єкт дослідження — пізнавальна діяльність молодшого школяра. Предмет дослідження — індивідуально-типологічні особливості пізнавальних процесів у молодшому шкільному віці. Мета дослідження: полягає у вивченні індивідуально-типологічних особливостей пізнавальних процесів молодшого школяра та розробити програму їх врахування в навчально виховному процесі початкової школи. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Індивідуально-типологічні особливості пізнавальних процесів у молодшому шкільному віці та їх врахування в навчальному процесі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу