ElarK-PNU

Комп’ютерно-інформаційні технології в процесі вивчення математики в початкових класах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Трубай, Х. В.
dc.date.accessioned 2021-05-12T13:18:26Z
dc.date.available 2021-05-12T13:18:26Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Трубай Х. В. Комп’ютерно-інформаційні технології в процесі вивчення математики в початкових класах: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Х. В. Трубай. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5390
dc.description.abstract Модернізація шкільної освіти сприяє використанню засобів і форм пізнавальної діяльності учнів на основі інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Важко відмовитися від потенціалу нових засобів і в початковій школі. Використання комп’ютера як засобу навчання у навчальному процесі початкової школи вносить зміни й у інші елементи педагогічної технології (процес навчання, організацію навчання, методику тощо). Глобальне вирішення цих проблем вимагає спеціальних досліджень із залученням фахівців з різних областей: методистів, спеціалістів в галузі інформаційних технологій, програмістів, дизайнерів, організаторів навчального процесу та ін. Метою роботи є аналіз методичних прийомів використання комп’ютерів на уроках математики у початковій школі. Об’єктом дослідження є процес навчання математики молодших школярів. Предметом – методика проведення уроків математики із використанням комп’ютерно-інформаційних технологій в початкових класах. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Комп’ютерно-інформаційні технології в процесі вивчення математики в початкових класах uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу