Педагогічний факультет: Recent submissions

  • Мартіна, Олеся Володимирівна (ПП Зволейко Д.Г, 2017)
    У статті описано методику збагачення мовлення молодших школярів фразеологізмами з метою увиразнення їхнього мовлення і підвищення культури спілкування. Уміння спілкуватися, використовуючи лексичні й фразеологічні багатства, ...
  • Мартіна, Олеся Володимирівна (ПП Зволейко Д.Г, 2017)
    У статті описано методи, прийоми і засоби формування вмінь і навичок усного мовлення молодших школярів з урахуванням вимог до навчально-мовленнєвої діяльності; визначено види вправ, описано та теоретично обґрунтовано ...
  • Мартіна, Олеся Володимирівна (ПП Зволейко Д.Г, 2016)
    У статті розглядається проблема розвитку творчих здібностей учнів початкових класів під час роботи над текстом. Ця проблема залишається актуальною, про що свідчить низка наукових досліджень як вітчизняних, так і зарубіжних ...
  • Мартіна, Олеся Володимирівна (ПП Зволейко Д.Г, 2016)
    У статті виділено наукові основи формування діалогічних умінь і навичок та систематизації ефективних методів і прийомів навчання діалогічного мовлення на уроках української мови в початкових класах, описано систему роботи ...
  • Аліксійчук, Олена Станіславівна; Борисова, Тетяна Валеріївна; Боршуляк, Альона Мирославівна; Воєвідко, Людмила Миколаївна; Карташова, Жанна Юріївна; Лабунець, Віктор Миколайович; Маринін, Іван Григорович; Мартинюк, Любов Василівна; Печенюк, Майя Антонівна; Прядко, Олена Михайлівна; Пухальський, Тарас Дмитрович; Яропуд, Зіновій Петрович (ПП Зволейко Д. Г., 2020)
    У колективній монографії висвітлюються питання проблеми професійної підготовки студентів у вищих педагогічних і мистецьких навчальних закладах. Адресовано студентам і викладачам, усім, хто науково-методично освоює практику ...
  • Олинець, Тетяна Василівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Монографія присвячена проблемі формування кроскультурних цінностей студентів у виховній діяльності закладів вищої освіти. У роботі проаналізовано філософські, психологічні та педагогічні аспекти досліджуваної проблеми. ...
  • Боровець, Іван Іванович; Дубінський, Володимир Анатолійович; Паур, Ірина Василівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    У навчальному посібнику узагальнено і систематизовано зарубіжний досвід навчання історії в школі. Висвітлено сучасні моделі викладання історії у школах провідних країн Європи та Північної Америки. Прослідковано перебудову ...
  • Мартинюк, Любов Василівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Навчально-репертуарний збірник рекомендовано викладачам, студентам середніх і вищих учбових закладів, керівникам дитячих і студентських хорових колективів та широкому колу шанувальників хорової музики. До збірника увійшли ...
  • Маринін, Іван Григорович (ТОВ "Друкарня "Рута", 2020)
    Навчально-репертуарний посібник рекомендований для занять в оркестровому класі зі студентами мистецьких навчальних закладів. У четвертий випуск посібника увійшли шість партитур для оркестру народних інструментів.
  • Гурський, Володимир Агафангелович; Присакар, В. В. (Медобори-2006, 2014)
    У посібнику висвітлено загальні засади педагогіки, питання теорії освіти і навчання. Подано матеріал з історії освіти, розвитку світової та вітчизняної педагогічної думки. Видання містить запитання і завдання для бесід і ...
  • Бурдаківська, Неоніла Миколаївна; Галицька, М. М. (ПП Д. Г. Зволейко, 2013)
    Стаття присвячена проблемі вивчення граматичних категорій іменника у початкових класах на основі дитячого фольклору.
  • Аліксійчук, Олена Станіславівна (ПП Д. Г. Зволейко, 2013)
    У статті розглядається специфіка понять символу і символіки. Зроблена спроба розкрити деякі аспекти астральної символіки українських народних пісень у нотному виданні «Микола Леонтович. Хорові твори» за редакцією В. В. Кузик.
  • Бондар, Володимир Іванович; Шапошнікова, Ірина Миколаївна; Франчук, Тетяна Йосипівна; Опалюк, Тетяна Леонідівна (Вид‐во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018)
    У монографії висвітлені теоретичні й практичні питання змісту й способів підготовки вчителя до реалізації адаптивного навчання учнів середньої загальноосвітньої школи з позицій сучасної фахово‐особистісної парадигми ...
  • Франчук, Тетяна Йосипівна (ПП «Медобори-2006», 2016)
    У монографії досліджується проблема теоретико-методичного забезпечення оптимізації навчального курсу «Історія педагогіки», актуалізуючи принципи модульності та елективності, які складають основу компетентнісної, ...
  • Горбатюк, Оксана Василівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івaнa Oгієнкa, 2018)
    У статті узагальнено теоретичні положення щодо методичних аспектів оптимізації розвитку педагогічної майстерності вчителя історії. Визначено структурні компоненти професійної компетентності вчителя історії Проаналізовано ...
  • Франчук, Тетяна Йосипівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івaнa Oгієнкa, 2018)
    У статті порушуються проблеми синергетичного підходу до формування освітнього процесу в рамках взаємозалежних освітніх систем. Особлива увага приділяється формуванню метапредметних компетентностей, які відповідають за ...
  • Федорчук, Елеонора Іванівна; Конькова, Тетяна Іванівна; Федорчук, Вікторія Вікторівна; Заремба, Валентина Олексіївна (Аксіома, 2006)
    У даному посібнику розкривається зміст лекцій та практичних занять з основ педагогічної майстерності, даються методичні поради до проведення кожного заняття, організації самостійної роботи студентів, тематика рефератів, ...
  • Аліксійчук, Олена Станіславівна; Федорчук, Вікторія Вікторівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2008)
    Навчально-методичний посібник присвячено методу проектів як одній із сучасних педагогічних технологій. Розкрито суть, типологію, вимоги до проектів та особливості організації проектної діяльності в процесі опанування ...
  • Федорчук, Вікторія Вікторівна; Федорчук, Елеонора Іванівна (ПП Зволейко Д.Г., 2007)
    Даний навчальний посібник є складовою частиною навчально-методичного комплексу з педагогіки. У ньому стисло і систематично викладено основний зміст зарубіжної та вітчизняної історії педагогіки згідно з чинною навчальною ...
  • Федорчук, Вікторія Вікторівна (ПП Зволейко Д.Г., 2014)
    У навчально-методичному посібнику стисло і систематизовано викладено основний зміст курсу «Педагогічні технології в початковій школі» відповідно до навчальної програми та з урахуванням сучасних досягнень педагогічної науки. ...