Аннотации:
Структура занять із фізичної культури передбачає їхню загальну педагогічну спрямованість і специфічний зміст, який забезпечує вирішення завдань фізичного виховання. діяльності, як правило, незначні, а інтервали відпочинку – повні. Основна увага при цьому приділяється структурі вправи, а не її потужності. Тому енергетичні наслідки такої роботи не можуть бути значними для будь-якого суттєвого розвитку фізичних якостей. Наприклад, відразу після підготовчої частини уроку, коли учні не утомилися, вирішують завдання навчання руховим діям, а вправи з великими фізичними навантаженнями відносять на кінець основної частини уроку. Така послідовність вирішення основних завдань уроку не дозволяє повністю використати потенціальні можливості навчального процесу в реалізації завдань по розвитку фізичних якостей школярів, так як величини навантажень обмеженні: в підготовчій частині їх не можна значно збільшувати у зв’язку з необхідністю підготовки організму учнів до наступної роботи, а у другій половині основної частини уроку – із-за необхідності привести організм учнів в готовність до виконання навчальних завдань на наступних згідно розкладу уроків. Мета роботи: розглянути сучасну класифікацію уроків фізичної культури та охарактеризувати їх особливості.