Аннотации:
Емоції – це особливий клас суб'єктивних психологічних станів, які відображаються у формі безпосередніх переживань, відчуттів приємного або неприємного, відношення людини до світу і людей, це процес і результат її практичної діяльності. До класу емоцій відносять настрій, відчуття, афекти, пристрасті, стреси. Це так звані «чисті» емоції. Вони входять до всіх психічних процесів і станів людини. Будь-які прояви їх активності супроводжуються емоційними переживаннями. Емоції є особливим ставленням людини до навколишнього середовища, яке визначається її потребами і мотивами. Емоції забезпечують вибіркову поведінку людини в різних ситуаціях, підкріплюють певні шляхи рішення рухових завдань і способи дій. Роль емоцій в житті і діяльності людини надзвичайно велика. Емоції допомагають долати труднощі в навчанні, роботі, творчій і спортивній діяльності. Вони часто визначають поведінку людини, сприяють вирішенню мети життя. Емоції виступають як внутрішня мова, як система сигналів, за допомогою яких суб'єкт дізнається про значущість того, що відбувається. Особливість емоцій полягає у відображенні відносин між мотивами і такою реалізацією, яка відповідає цим мотивам. Емоції в діяльності людини виконують функцію оцінки її життя і результатів. Вони організовують діяльність, стимулюють і направляють її. Мета роботи – теоретично обґрунтувати механізми і роль емоцій, засоби та методи, які впливають на спортивну діяльність.