dc.contributor.author |
Гулеватий, Дмитро Володимирович |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-14T08:56:01Z |
|
dc.date.available |
2021-05-14T08:56:01Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Гулеватий Д. В. Активізація педагогічної взаємодії школи та сім'ї в фізичному вихованні дітей молодшого шкільного віку: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Дмитро Володимирович Гулеватий. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 109 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5421 |
|
dc.description.abstract |
Дані різних досліджень підтверджують, що школярі фізично слабшають з року в рік, слабо володіють формами фізичного саморозвитку, у них відсутнє бажання активного ставлення до процесу занять фізичною культурою і т.п. Однак слід констатувати, що в даний час спостерігається відсутність позитивного підходу до організації взаємодії школи та сім'ї, частими є помилки в сімейному вихованні і в виборі методів і засобів фізичного виховання. Недостатньо розроблені також теоретичні і методичні підходи до активізації спільної діяльності школи та сім'ї в фізичному вихованні дітей. Фізичне виховання як соціальне явище забезпечується в першу чергу на микросоциальном рівні - в сім'ї. Тому в якості основного педагогічного умови успішності фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку виступає взаємодія сім'ї і школи, що реалізовується через цілеспрямовану активізацію спільної діяльності педагогів, батьків і самих школярів. Рішення завдання підвищення активності батьків у фізичному вихованні своїх дітей вимагає наукового осмислення перевіреного практикою досвіду і засобів фізичного виховання в умовах позитивного емоційного фону спільної діяльності педагогів, батьків і розвитку індивідуально-особистісних фізичних якостей самих школярів. Активізація спільної діяльності сім'ї та школи у фізичному вихованні дітей ми розуміємо як спонукання батьків до посиленого взаємодії зі школою з фізичного виховання дітей та актуалізації педагогічного потенціалу сім'ї. Мета дослідження: розробити інноваційну технологію активізації педагогічної взаємодії школи та сім'ї в фізичному вихованні дітей молодшого шкільного віку і обґрунтувати її ефективність. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Активізація педагогічної взаємодії школи та сім'ї в фізичному вихованні дітей молодшого шкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |