ElarK-PNU

Активізація педагогічної взаємодії школи та сім'ї в фізичному вихованні дітей молодшого шкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гулеватий, Дмитро Володимирович
dc.date.accessioned 2021-05-14T08:56:01Z
dc.date.available 2021-05-14T08:56:01Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Гулеватий Д. В. Активізація педагогічної взаємодії школи та сім'ї в фізичному вихованні дітей молодшого шкільного віку: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Дмитро Володимирович Гулеватий. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 109 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5421
dc.description.abstract Дані різних досліджень підтверджують, що школярі фізично слабшають з року в рік, слабо володіють формами фізичного саморозвитку, у них відсутнє бажання активного ставлення до процесу занять фізичною культурою і т.п. Однак слід констатувати, що в даний час спостерігається відсутність позитивного підходу до організації взаємодії школи та сім'ї, частими є помилки в сімейному вихованні і в виборі методів і засобів фізичного виховання. Недостатньо розроблені також теоретичні і методичні підходи до активізації спільної діяльності школи та сім'ї в фізичному вихованні дітей. Фізичне виховання як соціальне явище забезпечується в першу чергу на микросоциальном рівні - в сім'ї. Тому в якості основного педагогічного умови успішності фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку виступає взаємодія сім'ї і школи, що реалізовується через цілеспрямовану активізацію спільної діяльності педагогів, батьків і самих школярів. Рішення завдання підвищення активності батьків у фізичному вихованні своїх дітей вимагає наукового осмислення перевіреного практикою досвіду і засобів фізичного виховання в умовах позитивного емоційного фону спільної діяльності педагогів, батьків і розвитку індивідуально-особистісних фізичних якостей самих школярів. Активізація спільної діяльності сім'ї та школи у фізичному вихованні дітей ми розуміємо як спонукання батьків до посиленого взаємодії зі школою з фізичного виховання дітей та актуалізації педагогічного потенціалу сім'ї. Мета дослідження: розробити інноваційну технологію активізації педагогічної взаємодії школи та сім'ї в фізичному вихованні дітей молодшого шкільного віку і обґрунтувати її ефективність. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Активізація педагогічної взаємодії школи та сім'ї в фізичному вихованні дітей молодшого шкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу