Репозиторий Dspace

Педагогічні умови розвитку гнучкості 7-8 річних школярів на уроках фізичної культури

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Аскеров, Руслан Адамович
dc.date.accessioned 2021-05-14T09:00:29Z
dc.date.available 2021-05-14T09:00:29Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Педагогічні умови розвитку гнучкості 7-8 річних школярів на уроках фізичної культури uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5422
dc.description.abstract На сучасному етапі розвитку суспільства основною метою професійної освіти є підготовка висококваліфікованого фахівця, конкурентноспроможного на ринку праці, здатного до ефективної роботи за фахом на рівні світових стандартів, готового до постійного професійного росту, соціальної та професійної мобільності. У цьому контексті сучасна система освіти вимагає перегляду його змісту на основі філософсько-антропологічного та культурологічного підходів, що забезпечують відображення гуманістичних і гуманітарних вимірів буття людини, її соціально-духовних цінностей, діяльності в природі і суспільстві. Цінності - це духовні і матеріальні феномени, які мають соціальний і особистісний смисл, що є мотивом діяльності, В даний час соціально-духовні цінності складаються в основному 4 стихійно під впливом різних факторів і, насамперед, життєво насущних потреб, зміст яких сьогодні визначається реставрацією в Росії капіталістичних відносин, далеко не завжди відповідають духовності, людської моралі, моральності, психічному здоров'ю суспільства і культури народу в цілому. Мета дослідження: визначити організаційні та психолого-педагогічні умови технологічного забезпечення формування соціально-духовних цінностей студентської молоді засобами фізичної культури. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Педагогічні умови розвитку гнучкості 7-8 річних школярів на уроках фізичної культури uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись